Meniu
 Pradžia
 Akcijos
 Renginių kalendorius
 Renginiai
 Skelbimai
 Partnerių skelbimai
 Paslaugos
 Jogos kryptys
 Instruktoriai
 Tvarkaraščiai
 Kainos
 Foto Galerija
 Masažai
 e-parduotuvė
 e-laikraštis YOGA
 Apie mus rašo
 Skaitiniai
 Video
 Kaip mus rasti
 Mūsų draugai
 Kontaktai

Apsilankymų
3003058 Apsilankymų

Informaciniai rėmėjai
 

 2017 10 17
Senjorų joga   Spausdinti  Siųsti E-paštu 

senjorai

„Kiekvieni seno žmogaus pragyventi metai turi būti pilnaverčio gyvenimo metai".

Gamta lėmė, kad amžinai jaunas žmogus negali išlikti, todėl būtina švelninti senėjimo pasekmes.
Vienas iš būdų įveikti ligas, atitolinti senatvę ir ankstyvą mirtį yra jogos praktika.

Daugelis pagyvenusių žmonių mano, kad pradėti praktikuoti jogą jau per vėlu. Iš tikrųjų amžiaus barjero nėra. Svarbu pasirinkti tinkamą jogos kryptį, pratybų intensyvumą. Nesvarbu, kiek jums metų, esate tokio amžiaus, kaip jaučiatės.

Daugelį vyresnio amžiaus žmonių kamuoja sveikatos sutrikimai: sąnarių ligos, padidėjęs kraujospūdis, retėjantis kaulų tankis, virškinimo sutrikimai ir kt., tačiau kūnas turi neįtikėtiną galią atsistatyti, todėl pradėję daryti jogos pratimus, netrukus jausitės geriau, pozityviau žvelgsite į gyvenimą, pasijusite energingesni.

Jogą kaip priemonę lėtinti senėjimo procesą būtų galima pristatyti taip:

  • pratimų metu mankštinami sustingę sąnariai;
  • tempiami raumenys ir sausgyslės;
  • mankštinamas stuburas. Sakoma, kad žmogus yra tiek jaunas, kiek lankstus jo stuburas;
  • gerinama žarnyno veikla;
  • aktyvinama liaukų veikla;
  • reguliuojamas kraujospūdis;
  • stiprinami kaulai;
  • gerinamas galvos smegenų maitinimas (ypač apverstose kūno padėtyse);
  • gerinama atmintis, dėmesio koncentracija ir t.t.;
  • pusiausvyros pratimai - jaunystės šaltinis.

Ta joga, kurią praktikuojame mes, susideda iš:

  • kvėpavimo pratimų;
  • fizinių pratimų ir kūno padėčių;
  • atsipalaidavimo;
  • pozityvaus mąstymo formavimo;
  • organizmo valymo, asmens higienos.

Paprastai kalbant, joga - tai būdas pasirūpinti savimi visumoje: kūnu, siela, protu, nes, praktikuojant jogą, stiprinamas visas organizmas, gerinama nuotaika, žmogus stiprėja dvasiškai, atsiranda pasitikėjimas savimi, gerėja atmintis, stiprėja protas.

Jogai yra keli tūkstančiai metų ir tai, kad ji išsilaikė iki šių dienų rodo jogos naudingumą ir efektyvumą.

senjorai

senjorai


Lankomiausia
Terapinė joga
Kaip mus rasti
Apie Kauno jogos studiją
Giedrius Rėbžda
Vytis Zabulėnas
Nomeda Giraitienė
Jogos mankšta nėščiosioms
Ignas Zakarauskas
Siūlomų rengti seminarų temos
Sveikatingumo centras Linija (Kaunas)

 
>
2008 (c) VšĮ KJS, Seinų g. 5, LT-44146 Kaunas. Įm. k. 135886685. Tel. (8 37) 222278. El.p. info@kjs.lt. Skype: Skype Me™!skype_yoga