Meniu
 Pradžia
 Akcijos
 Jogos mankštos Neringoje 2017
 Renginių kalendorius
 Renginiai
 Skelbimai
 Partnerių skelbimai
 Paslaugos
 Jogos kryptys
 Instruktoriai
 Tvarkaraščiai
 Kainos
 Foto Galerija
 Masažai
 e-parduotuvė
 e-laikraštis YOGA
 Apie mus rašo
 Skaitiniai
 Video
 Kaip mus rasti
 Mūsų draugai
 Kontaktai

Apsilankymų
2967674 Apsilankymų

Informaciniai rėmėjai
 

 2017 08 21
Mažesnio intensyvumo joga   Spausdinti  Siųsti E-paštu 

Tai sumažinto fizinio krūvio treniruotės, kurių metu pratimai / asanos atliekamos trumpesnį laiką ir mažesniu intensyvumu, siekiant išlaikyti optimalų poveikį žmogaus organizmui, jo kūno lankstumui bei jėgai ir ištvermei, o taip pat dirbant visoms pagrindinėms raumenų grupėms. Treniruočių metu atsižvelgiama į žmogaus fizinio pasirengimo lygį, ypač, jei jis prieš tai ilgą laiką nebuvo fiziškai aktyvus, ar po ligos bei traumos. Stengiantis išvengti per didelio krūvio ar pervargimo treniruotės vyksta ne ilgiau kaip 50 min. Asanų atlikimas derinamas su taisyklingu kvėpavimu bei atsipalaidavimu / meditacija, kurių metu išmokstama nuraminti protą, atgauti dvasinę pusiausvyrą, pailsėti, pažinti savo savijautą bei kūną.

Atliekami pratimai / asanos stiprina širdies bei kraujagyslių sistemą, gerina sąnarių veiklą ir organizmo reguliacinius gebėjimus, gerina kraujotaką visame organizme. Taip pat stiprinama ištvermė ir žmogaus organizmo atsparumas išoriniams veiksniams, greitėja medžiagų apykaita, gerėja dvasinė būsena, mažėja stresas, atsikratoma neigiamų emocijų. Mažesnio intensyvumo jogos treniruočių metu žmogus parengiamas intensyvesniems pratimams, tuo būdu įgalinant jį integruotis į pažangesnes grupes.


Lankomiausia
Terapinė joga
Kaip mus rasti
Apie Kauno jogos studiją
Giedrius Rėbžda
Vytis Zabulėnas
Nomeda Giraitienė
Jogos mankšta nėščiosioms
Siūlomų rengti seminarų temos
Sveikatingumo centras Linija (Kaunas)
Ignas Zakarauskas

 
>
2008 (c) VšĮ KJS, Seinų g. 5, LT-44146 Kaunas. Įm. k. 135886685. Tel. (8 37) 222278. El.p. info@kjs.lt. Skype: Skype Me™!skype_yoga