Meniu
 Pradžia
 Akcijos
 Jogos mankštos Neringoje 2017
 Renginių kalendorius
 Renginiai
 Skelbimai
 Partnerių skelbimai
 Paslaugos
 Jogos kryptys
 Instruktoriai
 Tvarkaraščiai
 Kainos
 Foto Galerija
 Masažai
 e-parduotuvė
 e-laikraštis YOGA
 Apie mus rašo
 Skaitiniai
 Video
 Kaip mus rasti
 Mūsų draugai
 Kontaktai

Apsilankymų
2967686 Apsilankymų

Informaciniai rėmėjai
 

 2017 08 21
Yoga for fitness   Spausdinti  Siųsti E-paštu 

YOGA FOR FITNESS – sveikatingumo pratybos (angl. health and fitness practice). Šiose pratybose dominuoja Hatha joga[1], naudojamos idėjos iš Aštanga vinjasa jogos[2], joga23[3], į praktiką integruojami tokie metodai, kaip: Pilates[4], Les Mills BodyBalance[5], Slow & strong kalanetika[6], funkcinės treniruotės[7], gimnastika. Praktikoje gali būti panaudojamos priemonės: diržas, didelis ir / ar mažas gimnastikos arba jėgos kamuolys, svareliai, TRX[8] diržai, bosu[9], volas, kaladėlė (-ės), užklotas (-ai).

YOGA FOR FITNESS pratybų režimai gali būti:

·         Flow&Flow. Praktika sudaryta iš daug pratimų, kurie atliekami įvairiais (arba vienodu) režimais ir kvėpavimo ritmais;

·         Flow&Stretching. Praktika sudaryta iš dinaminių, statinių ir tempimo pratimų, derinant juos su kvėpavimo technikomis;

·         Statinių pozų (asanų) asorti – skirtingų formų junginys, kuris gali būti atliekamas statiniu ir dinaminiu režimais (krija);

·         Spontaniška praktika (mukta-dhara). Treniruotė sudaryta iš jogos ir gimnastikos pratimų, kurie atliekami statiniu ir dinaminiu režimais, tarpusavyje sujungti į vientisą seką su perėjimais primenančiais Qigong[10] judesius

YOGA FOR FITNESS vertė:

·         Lavinamas širdies ir kraujagyslių sistemos pajėgumas;

·         Vystoma raumenų jėga ir ištvermė;

·         Formuojama tinkama kūno masės kompozicija;

·         Lankstesnis kūnas;

·         Išmokstama taisyklingo kvėpavimo ir technikų;

·         Pasiekiama pusiausvyra tarp kūno, proto ir dvasios;

·         Gėrėja koordinacija, vikrumas, greitumas ir reakcijos greitis;

·         Išmokstama atsipalaiduoti ir susitelkti į save.



[1] Kuri apima asanas (pratimai), pranajamas (kvėpavimo technikos) bei atsipalaidavimo technikas.

[2] Senovinė jogos sistema, atskleista pasauliui Mokytojo Pattabhi Džoiso. Šis jogos metodas ypatingas savo atlikimo technika, kuri vadinama vinjasa. Vinjasa tuo pačiu metu vienija darbą su protu, kūnu, kvėpavimu, jausmais, ir koncentracija. Praktikos metu intensyviai kvėpuojama. Kvėpavimas yra derinamas su atliekamais pratimais, tai sukelia intensyvų vidinį karštį ir prakaitavimą, kuris detoksikuoja kūną, valo audinius ir organus, gerėja medžiagų apytaka.

[3] Tai metodinė hatha jogos mokymo ir praktikos sistema, kurią sukūrė ir susistemino Andrey Vladimirovich Sidersky (Ukraina). Rengiant Jogos 23 metodiką buvo pašalinti pratimai, kurie gali būti žalingi žmogaus organizmui. Lankstumo pratimai į programą įtraukti tik po to, kai kūnas paruoštas jiems nesudėtingais jėgos pratimais. Pratimų tikslas - stiprinti raumenis, sausgysles, giliuosius raumenis ir stuburą palaikančius raumenis.

[4] Atliekant šiuos pratimus kūnas stiprinamas iš vidaus į išorę: nuo giliausių raumenų grupių, atsakingų už kūno laikyseną, stabilumą, judesio kontrolę, iki didžiausių, atsakingų už judesio atlikimą. Didelis dėmesys yra skiriamas „korseto“ raumenų stiprinimui ir formavimui.

[5] Apima jogos, tai chi bei pilates treniruočių principus. Jų metu stiprinamas kūnas, gerinamas jo lankstumas, nusiraminama ir susitelkiama. Taisyklingas kvėpavimas, koncentracija, įsiklausant į muziką atliekami tempimo pratimai bei dėmesingai valdomi judesiai leidžia atrasti kūno pusiausvyrą ir harmoniją. Treniruočių metu stiprinamas stuburas, širdies ir kraujagyslių sistema, gerėja sąnarių lankstumas ir judesių koordinacija.

[6] Metodas, kur susijungia jogos ir baleto elementai. Pratimuose suderinti ištvermės, jėgos, pusiausvyros ir lankstumo lavinimo pratimai, padedantys sutvirtinti kūną iš vidaus, pagerinti laikyseną, koncentraciją, bei suformuoti proporcingą kūno siluetą.

[7] Tai intensyvi jėgos treniruotė, skirta raumenų balansui bei sąnarių stabilumui gerinti, traumų rizikai mažinti, todėl ji tinka įvairaus fizinio pasirengimo žmonėms. Funkcinių treniruočių metu yra lavinamos kūno fizinės savybės, o jas belavinant yra suformuojamas sportiškas ir stangrus kūnas. Treniruočių metu atliekami kompleksiniai pratimai, kurių metu apkraunama daug raumenų grupių vienu metu.

[8] https://www.trxtraining.com/.

[9] http://www.bosu.com/.


Lankomiausia
Terapinė joga
Kaip mus rasti
Apie Kauno jogos studiją
Giedrius Rėbžda
Vytis Zabulėnas
Nomeda Giraitienė
Jogos mankšta nėščiosioms
Siūlomų rengti seminarų temos
Sveikatingumo centras Linija (Kaunas)
Ignas Zakarauskas

 
>
2008 (c) VšĮ KJS, Seinų g. 5, LT-44146 Kaunas. Įm. k. 135886685. Tel. (8 37) 222278. El.p. info@kjs.lt. Skype: Skype Me™!skype_yoga