Meniu
 Pradžia
 Akcijos
 Jogos mankštos Neringoje 2017
 Renginių kalendorius
 Renginiai
 Skelbimai
 Partnerių skelbimai
 Paslaugos
 Jogos kryptys
 Instruktoriai
 Tvarkaraščiai
 Kainos
 Foto Galerija
 Masažai
 e-parduotuvė
 e-laikraštis YOGA
 Apie mus rašo
 Skaitiniai
 Video
 Kaip mus rasti
 Mūsų draugai
 Kontaktai

Apsilankymų
2942056 Apsilankymų

Informaciniai rėmėjai
 

 2017 06 28
Pilates   Spausdinti  Siųsti E-paštu 

Pilates – tai kūno ir proto pratimai, kurių tikslas yra jėgos, kūno centro, lankstumo, raumenų kontrolės, laikysenos ir kvėpavimo gerinimas. Atliekant Pilates pratimus dirba ne tik stambiosios raumenų grupės, bet ir gilieji, vidiniai raumenys, kurie mažai aktyvūs kitų pratimų metu. Pilates pratimų metu ne tik siekiama pagerinti raumenų ištvermę, lankstumą, laikyseną, sustiprinti giliuosius pilvo, nugaros raumenis, sukuriant raumeninį korsetą, kuris apsaugo stuburą, bet ir išmokti pažinti savo kūną, suprasti taisyklingas kūno padėtis, kuriose sąnariai ,,jaučiasi patogiai, saugiai“. Reguliarios treniruotės padeda atsipalaiduoti, kontroliuoti mintis, tobulina savo kūno ir savęs suvokimą, gerina liemens raumenų (kūno centro) stabilumą, koordinaciją ir stovėseną, vienija raumenų vystymąsi ir mažina stresą.

 

Pilates pratimų principai:

·         Koncentracija

·         Kontrolė

·         Stiprus kūno centras

·         Tikslumas

·         Tėkmė

·         Kvėpavimas

 

Pilates treniruotės yra visiškai saugios, jas naudoja net atstatomajai terapijai gydant traumas. Nėra jokių amžiaus, lyties, fizinės būklės apribojimų.


Lankomiausia
Terapinė joga
Kaip mus rasti
Apie Kauno jogos studiją
Giedrius Rėbžda
Vytis Zabulėnas
Nomeda Giraitienė
Jogos mankšta nėščiosioms
Siūlomų rengti seminarų temos
Sveikatingumo centras Linija (Kaunas)
Ignas Zakarauskas

 
>
2008 (c) VšĮ KJS, Seinų g. 5, LT-44146 Kaunas. Įm. k. 135886685. Tel. (8 37) 222278. El.p. info@kjs.lt. Skype: Skype Me™!skype_yoga